* ABOUT DOLLS AND DOLLHOUSES AND OTHER THINGS IN LIFE * ____________________________________________________________________________________________________ *** Feel free to visit my dollpage Min Hemsida/My Homepage ****
http://lilsdolls.se/ * About dolls and dollhouses ____________________________________________________________________________________________________ "All Photos Belongs to Lilsdolls and can not be used for commercial purposes or be published by others without permission." ____________________________________________________________________________________________________
" OBS! " "HALLUX VALGUS" NY BLOGG. Se länken nedan
http://lilsdollshalluxvalgus.blogspot.se/
________________________________________________________________

"WELCOME TO LEAVE A "COMMENT/PUSH THE

lördag 19 december 2009

SINDYS TV, SINDY DOLL, SINDYDOCKA


You are Welcome to visit my Webbsite
http://lilsdolls.se

Idag hittade jag min Sindy TV. Har lagt
ut ett par bilder på min hemsida. Det är
en sådan där hon rör sig om man vickar
på den. Det är balett-bilder på den.

Idag har det varit 18 grader kallt, men nu
är det 8 grader. Igår var syrran och jag på
promenad till Tornstugan. Det är en
utflyktsplats där man kan fågelskåda över
en sjö från ett torn om man vill.

Today I found my Sindy TV, and now I

have updated my homepage with a
couple of photos.

We have very cold weather here today.
Now it has changed from minus 18
degrees C, to 8 degrees outside.
WOW.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar