* ABOUT DOLLS AND DOLLHOUSES AND OTHER THINGS IN LIFE * ____________________________________________________________________________________________________ *** Feel free to visit my dollpage Min Hemsida/My Homepage ****
http://lilsdolls.se/ * About dolls and dollhouses ____________________________________________________________________________________________________ "All Photos Belongs to Lilsdolls and can not be used for commercial purposes or be published by others without permission." ____________________________________________________________________________________________________
" OBS! " "HALLUX VALGUS" NY BLOGG. Se länken nedan
http://lilsdollshalluxvalgus.blogspot.se/
________________________________________________________________

"WELCOME TO LEAVE A "COMMENT/PUSH THE

tisdag 18 januari 2011

HALLUX VALGUS OPERATION DEL 1

Feel free to visit my dollpage/Min Hemsida/My Homepage 
http://lilsdolls.se/About dolls and Dollshouses

Länk till alla mina inlägg om/Link to:  Hallux Valgus

Början: Bloggar om min Hallux Valgus knöl.

I Augusti 2010 blev min fot så dålig att jag var tvungen att
söka läkare. Min vänstra stortå låg då över sin granne och
jag fick väldigt ont när jag gick mina powerwalks. Knepigt
med balansen också. Min skada uppstod för många år sedan
när det blev modernt med skor som var helt tvär-raka framtill.
Mina stortår har alltid varit längre än mina andra tår, så
tyngden när man gick, hamnade då på mina stortår. Påföljden
blev otrolig värk under lång tid. Med åren så försämrades
tåställning markant.

Läkaren var jättebra, det var inte något snack om saken, jag
fick en remiss för operation direkt. Tack för det!



Den 11 Januari 2011 ringde sjukhuset och erbjöd mig
operation på en återbudstid Torsdagen den 13 Januari och jag
tackade genast ja. Det blev att gå ut och handla så mycket som
möjligt, för att klara hemlivet utan att behöva trassla sig ut direkt
efter operationen. Normalt har man ju ett par veckor på sig att
fixa med saker och ting. Som tur är lovade min syster att hon
kunde hämta mig efter operationen. Det var bra.

1 kommentar: